fknshtduude (fknshtduude) wrote,
fknshtduude
fknshtduude

  • Location:
  • Mood:
  • Music:

This past week...

...has been amazing.


I've been hanging out with Gabby alot this week, and she's a total badass. We click, haha! We also both appreciate the beauty of Danny Jones.

Maybe we'll get an appartment.

Then, we will go to England and steal some wallets and touch some McPenis.



Haha, yessss.



I OWNED EVERYONE AT LAZER TAG!

Chris was talking his shit, and saying he was gonna kick my ass, but said that if I won, I could touch his hipbones.

So of course as soon as the timer started I went at it.

I got 4900 points, and I made Solar Captain! Unh, suck on that! 

I think that I might want to have a Lazer Tag party for my 16th birthday.
I'm keeping that in mind.

If you wanna come, lemme know.






Other than all that, I'm ready to make a big change in my life. One of my friends, who I love so much no matter what, got into some trouble. He's pretty much screwed. So when he gets out, I want to be completely clean and sober, and busy with my job and school.

I wanna do it for him and for me. Mostly for me.






aim- fknshtduude (I'm gonna be using this screen name from now on.)
msn- fknshtduude@hotmail.com

Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments